Pages

Ads 468x60px

Photobucket

Wednesday, 2 May 2012

Anwar Dalang Rusuhan?

Anwar Ibrahim layak memegang jawatan sebagai Ketua Pembangkang Malaysia dek kerana peribadi dan moral Anwar yang dicemari oleh skandal seks. Hari ini bukan nak bawakan kisah skandal moral Anwar nie apetah lagi sekarang nie timbul plak skandal moral anak didiknya, Azmin Ali di blog-blog Pro-Kerajaan. Jom kita layan dulu video nie


Dari tatapan video kat atas nie,dengan jelas Anwar Ibrahim memberikan arahan khusus kepada Azmin Ali lalu diperturunkan kepada peserta perhimpunan untuk merempuh halangan polis. Dengan arahan itu,bermula episod keganasan oleh pihak BERSIH3.0 di Ibu Negara.




Episod sejarah hitam negara ini terus dicemari dengan pelbagai insiden mengejutkan dan memalukan apabila kereta polis diserang oleh peserta BERSIH3.0. Kenapa begitu kejam mereka menyerang kereta polis yang dipandu oleh seorang anggota sahaja sehingga menyebabkan kecederaan teruk kepada anggota polis serta orang awam. Namun menyedihkan, polis juga dipersalahkan! ini skrip yg diatur oleh mereka... asyik salahkan polis je.

Siri keganasan melampau ini tidak mungkin berlaku sekiranya tidak mendapat arahan dari Anwar Ibrahim. Sebelum ini kami dah katakan bahawa Anwar tidak layak sebagai Ketua Pembangkang, sebaliknya, selayak-layaknya Anwar Ibrahim patut digelar Ketua Keganasan Malaysia!

Kami Rakyat Malaysia merasakan insiden-insiden ini seolah-olah bukan berlaku di Malaysia. Macam tak percaye sebab bukan itu yang kami mahukan. Keamanan dan kesejahteraan sebelum ini kami mahu kekalkan! mungkin Anwar tak senang duduk dengan indeks negara kita yang cukup cemerlang malah diletakkan sebagai negara paling selamat di Asia Tenggara.

Kami sekali lagi mewakili majoriti Rakyat Malaysia sekali lagi menolak keganasan oleh BERSIH 3.0 dan kami mahukan Malaysia diBERSIHkan dari perusuh-perusuh yang ditaja oleh parti politik pembangkang yang terlalu gilakan kuasa mahu menjajah PUTRAJAYA.

Tunggukan semua pendedahan kami sebagai usaha kami untuk memBERSIHkan negara yang kami cintai. WE ALL LOVE PEACE AND MALAYSIA!!!

3 comments:

  1. Aku dgr,Anwart bukan main mengamuk lagi bile video nie kuar.. hahaha.. aduhai, ape lagi nak sorokkan [B]ang [A]nwar [B]in [I]brahim

    ReplyDelete
  2. barua najib..

    ReplyDelete
  3. AnonymousMay 7, 2012 03:01 AM: Tu dia, balaci Anwar dah dtg.. hehe

    ReplyDelete